Większość z nas w okresie przedświątecznym przygotowuje podarunki dla swoich bliskich, przyjaciół, rodziny, ale nie tylko.
Ten szczególny czas również dla biznesu jest okresem podsumowań, planów oraz podziękowań. Ci, którzy prowadzą własne firmy, często szykują drobne upominki dla swoich lojalnych kontrahentów, a nierzadko również dla pracowników.
To niełatwe zadanie, ponieważ ciężko trafić w gusta wszystkich. Jeżeli jednak planujesz obdarować swoich Klientów i szukasz uniwersalnego prezentu, który będzie jednocześnie użyteczny i symboliczny, koniecznie przeczytaj ten artykuł. Podpowiemy Ci w nim czym kierować się przy wyborze firmowych upominków, jak zaskoczyć swoich kontrahentów, a także jak wybrać prezent świąteczny, który będzie wywoływał pozytywne skojarzenia z Twoją firmą przez cały rok.
Branding to bardzo ważne pojęcie pod względem wizerunku marki. Możemy opisać go jako coś, co definiuje markę i odróżnia ją od konkurencji. Składa się na niego wiele elementów takich jak identyfikacja wizualna brandu, logo, nazwa, ale też wszystkie działania firmy, które odzwierciedlają jej charakter, przekonania i misję.
Kilkanaście, a nawet jeszcze kilka lat temu, chwytliwa nazwa firmy i ciekawe logo dawało duszą szansę na wzbudzenie zainteresowania potencjalnych konsumentów, przynajmniej na starcie. Dziś to zdecydowanie zbyt mało. Mnogość cyfrowych rozpraszaczy, a do tego pandemia COVID-19, a także wojna w Ukrainie wywołały olbrzymie zakłócenia w społeczeństwie, przemyśle i ostatecznie w samych konsumentach. Obecna sytuacja sprawia, że nawet doświadczeni specjaliści od marketingu zadają sobie pytanie „W jaki sposób przetrwać, odnaleźć się i zachować aktualność w tym bezprecedensowym kryzysie?”
Logo firmy jest jej wizytówką. Skojarzenia, jakie będzie budziło, w dużej mierze związane będą z dzielnością firmy na wielu płaszczyznach. Budowanie wizerunku firmy zaczynasz jednak z czystą kartą. Pierwsze, co poznają Twoi Klienci, jeszcze zanim wypróbują produkty czy usługi, jest właśnie logo. To ono jest odpowiedzialne za pierwsze wrażenie. Przeczytaj i dowiedz się jakie aspekty powinieneś przeanalizować, projektując logotyp i na co zwrócić szczególną uwagę, aby uniknąć potencjalnych wpadek.
Taśmy reklamowe to doskonałe narzędzie budowania rozpoznawalności marki. Różnorodność taśm i ich parametrów gwarantuje szerokie spektrum zastosowań, w różnych branżach. W tym artykule, spróbujemy pomóc Wam dobrać odpowiedni rodzaj taśmy do Waszej branży i produktu. Rozwiejemy też wątpliwości związane z różnicami pomiędzy poszczególnymi taśmami, a także podpowiemy kilka nieoczywistych zastosowań taśm, które mogą sprawdzić się w niesztampowym znakowaniu Waszych wyrobów!
Znakowanie produktów to bardzo istotna gałąź marketingu produktowego. To też niezbędny element procesu produkcyjnego. Jest on konieczny do tego, aby wyrób mógł wejść do ogólnego obiegu sprzedaży w naszym kraju. Warto dowiedzieć się lepiej co to jest znakowanie produktów, a także jak znakować produkty skutecznie i bezpiecznie? W tym artykule omówimy najważniejsze kwestie formalne dotyczące znakowania. Obszernie wyjaśnimy też, dlaczego znakowanie jest tak ważne pod względem marketingowym? Podpowiemy również od czego zacząć i jak wybrać odpowiednie metody znakowania produktu?
Cieszymy się że tu jesteś, mamy nadzieję, że zostaniesz na dłużej! Nasz blog firmowy powstał po to, żeby pomagać, edukować i poszerzać wiedzę na temat znakowania wyrobów, marketingu produktowego i budowania silnej i rozpoznawalnej marki.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności