Znakowanie wyrobów jest ważne dla marki, ponieważ wpływa na jej rozpoznawalność. Budowanie trwałych relacji z konsumentem w dużej mierze opiera się o skuteczną komunikację. Elementy które stosujesz do znakowania swoich produktów są kanałami tej komunikacji. Musisz więc dbać o to, aby „mówiły” głośno, wyraźnie, bez zakłóceń, za to językiem, który trafi do Twojego odbiorcy. Uda Ci się to, kiedy poznasz lepiej swojego potencjalnego klienta. Musisz nauczyć się jego języka, dowiedzieć się jakie ma potrzeby, a następnie odpowiednim językiem i kanałami pokazać mu, że wiesz jak zaspokoić jego potrzeby.

Etykiety żakardowe a komunikacja z konsumentem

Etykiety żakardowe to jeden z „kanałów”, jakimi możesz komunikować się ze swoimi klientami. Musisz jednak wiedzieć do kogo trafi ten kanał. Tkane etykiety są alternatywą dla kartonowych hangtagów, ale mogą także stanowić ich uzupełnienie. Żakard to niezwykle szlachetna tkanina, dodająca produktowi elegancji i stylu. Etykiety żakardowe to innowacyjna metoda znakowania, która doskonale sprawdzi się w znakowaniu produktów ekskluzywnych. Jeżeli więc produkujesz i sprzedajesz takie produkty, koniecznie weź pod uwagę właśnie tę metodę znakowania. Ona będzie skuteczna, ponieważ „mówi” językiem, który rozumie Twoja grupa docelowa.

Czym są etykiety tkane?

Etykiety żakardowe, czy inaczej etykiety tkane, to innowacyjny produkt, który powstał po to, aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Ich zadaniem podobnie jak w przypadku etykiet kartonowych jest informowanie klienta o produkcie. Są nośnikiem logo firmy i mają przykuwać uwagę, co nie jest trudne ze względu na walory estetyczne żakardu. Żakardowe hangtagi prezentują się niezwykle elegancko, dzięki odpowiedniemu usztywnieniu, a także możliwości nabijania oczek, z łatwością dołączysz je do produktu za pomocą sznurka, czy plomby odzieżowej.