Specjalista ds. Ofertowania
miejsce pracy: Rakszawa 25 km od Rzeszowa


Zakres obowiązków:
·        Analiza zapytań ofertowych,
·        Opracowywanie i przygotowywanie ofert dostosowanych do potrzeb Klienta,
·        Kontakt z Klientem w zakresie tworzonych ofert,
·        Przygotowywanie wycen oraz kosztorysów,
Wymagania:
·        Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
·        Zdolność analitycznego myślenia,
·        Komunikatywna znajomość języka obcego (angielski lub inny),
·        Wykształcenie wyższe,
·        Umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office,
·        Samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy,
·        Samodyscyplina i zdolność do pracy w stresie i pod presją czasu,
·        Dbałość o skuteczność, dokładność i terminowość wykonywanej pracy,
·        Sumienne i uczciwe podejście do powierzonych zadań.
Oferujemy:
·        Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
·        Przyjazną atmosferę,
·        Szkolenia,
·        Samodzielność działania,
·        Pracę od poniedziałku do piątku (8-16)
·        Umowę o pracę
·        Pyszną kawę

Do zobaczenia!