Odzieżowe wszywki żakardowe

Wszywki żakardowe powszechnie stosuje się do znakowania różnego rodzaju produktów tekstylnych. odzieży, mebli czy sprzętu sportowego/turystycznego. Wśród różnych rodzajów wszywek żakardowych takich jak wszywki chorągiewki, wszywki z jednostronnie zaprasowanym końcem czy przywieszki do zamków, istnieją takie, które najczęściej stosowane są do znakowania odzieży. Zaprasowane końce to właśnie jeden z tych modeli metek żakardowych.

Wszywki żakardowe z dwustronnie zaprasowanymi końcami

Metki tkane z dwustronnie zaprasowanymi końcami najczęściej wykorzystuje się do znakowania odzieży. Wszywa się je najczęściej w okolice karczku. Wszywki z dwustronnie zaprasowanymi końcami są skutecznym nośnikiem logo lub nazwy firmy. Często jednak wzbogaca się je o informacje o rozmiarze produktu, W ten sposób, jedna wszywka łączy funkcję promocyjną oraz informacyjną.

Zaprasowane końce – gdzie je zastosować?

Zaprasowane końce to charakterystyczny rodzaj wszywki stosowany najczęściej do znakowania odzieży, a także wyrobów tekstylnych, takich jak ręczniki, czy tekstylia kuchenne. Metki żakardowe z podwójnie zaprasowanymi końcami naszywa się na produkcie. Zawierają one specjalne zaprasowane „ramiona”, za pomocą których wszywkę łączymy z wyrobem. W efekcie miejsce wszycia jest niewidocznie, a powierzchnia z logo odpowiednio wyeksponowana. Wszywki z zaprasowanymi końcami nierzadko stosowane są przez producentów tekstyliów jako tzw. wieszaki. W takim wypadku wszywka łączy funkcję reklamową z praktyczną funkcją umożliwiającą zawieszenie produktu na wieszaku.

Skuteczne znakowanie wyrobów – zaprasowane końce i nie tylko

Jeżeli zależy Ci jednak na tym, aby wszywka z logo pełniła tylko funkcję reprezentacyjną, możesz wybrać inne rozwiązanie. Wielu producentów decyduje się na zamówienie kompletu znakowania, który prócz głównej wszywki z logo, zawiera dodatkowo wszywki rozmiarowe – np. w formie żakardowej chorągiewki, wszywki drukowane z przepisem prania oraz informacją o składzie, etykiety kartonowe oraz plomby odzieżowe. W ten sposób zyskujesz komplet produktów znakujących Twoje wyroby. Dzięki tym produktom, będą one rozpoznawalne i bezpieczne. Warto zainwestować w kompleksowe znakowanie Twoich wyrobów. Podniesiesz w ten sposób ich prestiż, a także wzmocnisz swoją markę. Firmy no name nie pokonują konkurencji. Silne i widoczne marki tak. Sam zdecyduj kim chcesz być i jaką firmę chcesz rozwijać. My chętnie pomożemy Ci wzrastać i znaczyć coraz więcej w Twojej branży.